Terms and conditions

Osta turvallisesti osoitteessa Wallribbon.se. Tutustu kauppaehtoihimme.

Yrityksen päätoimipaikka: Vävstolsgatan 1, SE-28947 Glimåkra Yhteystiedot: info@wallribbon.se

 

Yleistä tietoa:

Sivuillamme hinnat sisältävät ALV:n, ellei toisin mainita. Varaamme oikeudet odottamattomiin tapahtumiin, muutoksiin ja poikkeamiin. Tämä voi koskea mm. loppumyyntiä, painovirheitä, hintoja ja valuuttakursseja, suunnittelua, valikoimaa, värejä ja kuvia.

Muista, että väripoikkeamia voi esiintyä, koska tietokoneiden, tablettien ja matkapuhelimien väriasetukset voivat olla erilaisia, eivätkä ne aina anna tarkkaa kuvaa todellisuudesta.

Wallribbon.se on turvallinen paikka tehdä ostoksia. Noudatamme kaikkia etäkauppaan liittyviä lakeja ja määräyksiä. Noudatamme selkeitä ehtoja, olemme ammattilaisia ja kanssamme teet turvallisia ostoksia.

(Ruotsin lain mukaan Wallribbon.se ei myönnä käteisostoksia alle 16-vuotiaille eikä luotto-ostoja alle 18-vuotiaille. Alle 18-vuotiailla on oltava vanhemman lupa ostaakseen tuotteita.)

 

Peruutusoikeus:

Toivomme tietysti, että olet tyytyväinen Wallribbon.se-ostoksiisi. Jos jostain syystä muutat mieltäsi, voimassa on kuluttajansuojalainsäädännön mukainen 14 päivän peruutusoikeus. Tämä tarkoittaa, että sinulla on aina oikeus peruuttaa ostoksesi ilmoittamalla siitä meille 14 päivän kuluessa.

Peruutusoikeus ei päde, jos olet tilannut mittatilaustyönä tehdyn tuotteen, joka on räätälöity sinulle tai jolla on selkeä henkilökohtainen kosketus.

Ennen kuin peruutusaika (14 päivää) on umpeutunut, sinun tulee lähettää viesti osoitteeseen info@wallribbon.se, jossa kerrot selvästi tuotteen nimen, osoitteen, tilausnumeron ja nimen.

Olet asiakkaana vastuussa palautuksesta ja tuote tulee palauttaa kokoamattomana, hyvin pakattuna, mieluiten alkuperäispakkauksessa ja hyvässä kunnossa.

Tuote on lähetettävä takaisin 14 päivän kuluessa – laskettuna siitä päivästä, jolloin ilmoitat peruutusoikeuden käyttämisestä.

Jos sinulla on kysyttävää palautuksesta, olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos olet palauttanut tuotteen, siitä maksamasi summa, mukaan lukien toimituskulut, palautetaan. Poikkeukset koskevat mahdollisia ylimääräisiä toimituskuluja, jotka johtuvat siitä, että valitset muun kuin tarjoamamme normaalin toimitustavan. Tilausta palautettaessa toimituskuluja ei palauteta. Meillä on oikeus vähentää palautettavasta summasta summa, joka vastaa tuotteen arvonalentumista tuotteen alkuperäiseen arvoon verrattuna. Näin tapahtuu, jos olet käsitellyt tuotetta enemmän kuin on sen ominaisuuksien tai toiminnan kannalta tarpeellista, osittain alkuperäispakkauksen puuttuessa tai vahingoittuessa.

Summa palautetaan mahdollisimman pian sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Takaisinmaksu tapahtuu ostohetkellä valitulla maksutavalla, mikäli muuta ei ole sovittu (tai palautukselle on este).

Jos kadut tilaustasi ennen sen vastaanottamista, mutta sen jälkeen kun se on lähtenyt tehtaaltamme, pidätämme oikeuden vähentää palautettavasta summasta palautuslähetystä vastaavat kulut.

 

Reklamaatiot:

Tarkistamme kaikki tuotteemme ennen kuin ne pakataan ja lähetetään sinulle. Kuljetuksessa voi kuitenkin tapahtua vahinkoja, joten pyydämme sinua tarkistamaan tilauksesi ennen kuin allekirjoitat toimitusyhtiön kuittauksen. Sinun ja kuljettajan on dokumentoitava kaikki kuvineen. Mahdollisista vaurioista on tämän jälkeen ilmoitettava meille osoitteeseen info@wallribbon.se. Liitä mukaan nimi, puhelinnumero, tilausnumero, kuvaus vauriosta ja kuvat sähköpostissa. Tämä on ilmoitettava meille 5 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Tapauksia, jotka saapuvat 5 päivän kuluttua, ei käsitellä.

Jos käy ilmi, että pakkaus on täydellinen, mutta tuotteessa on vaurioita, se tulee myös dokumentoida ja lähettää meille 5 päivän kuluessa.

Pidätämme oikeuden hylätä valituksen, jos käy ilmi, että tuote ei ole voimassa olevan kuluttajasuojalainsäädännön mukaisesti viallinen.

Wallribbon.se tarjoaa kuluttajaostolain mukaisen kolmen vuoden valitusoikeuden. Tämä sisältää valmistusvirheet, materiaalivirheet, jotka havaitaan tuotteen normaalin käytön aikana. Reklamaatio-oikeus ei kata kulumista, vaurioita tai vikoja, jotka ovat syntyneet tuotteen väärästä käytöstä tai käsittelystä.

Reklamaatiot virheistä tai puutteista tulee ilmoittaa osoitteeseen info@wallribbon.se kohtuullisen ajan kuluessa. Tuotteen voi palauttaa korjattavaksi, vaihtoon tai sopimuksen mukaan palautusta varten.

Sovellettava laki ja riitautus:

Pyrimme aina hyväksymään ilmoitetun reklamaation, mutta joskus käy niin, että emme voida suostua siihen. Sitä kutsutaan hylätyksi reklamaatioksi, ja sen jatkamiseksi sinun on käännyttävä yleiseen valituslautakuntaan.

Voit vierailla yleisessä valituslautakunnassa osoitteessa www.arn.se tai lähettää kirjeen yleiselle valituslautakunnalle, BOX 174, 101 23 Stockholm. Voit myös valittaa EU:n online-riitojenratkaisualustan kautta, joka löytyy täältä http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Näiden yleisten ehtojen tulkintaa tai soveltamista koskevat riidat tulkitaan Ruotsin lain mukaisesti.

 

Sopimus ja tilaus:

Kun teet tilauksesi meiltä osoitteessa Wallribbon.se, hyväksyt ehdot. Näin tekemällä sitoudut noudattamaan niitä ja hyväksyt, että olet lukenut tietosuojakäytäntömme.

Sopimus syntyy, kun olet vahvistanut tilauksen kirjallisesti ja olet saanut tilausvahvistuksen. Joissain tapauksissa, esimerkiksi teknisen virheen tai mahdollisen lopullisen myynnin yhteydessä, tilaus voidaan evätä. Tallenna aina tilausvahvistus! Sitä tarvitaan kaikissa yhteydenotoissa asiakaspalveluun.

 

Asiakastiedot:

Asiakkaana olet vastuussa siitä, että antamasi tiedot ovat oikein ja täysin täytettyinä.

Kun vastaanotat tilausvahvistuksen, tarkista aina, että kaikki tiedot ovat oikein, jos eivät, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian osoitteessa info@wallribbon.se.

Löydät tietoa Wallribbon.se:n tietosuojakäytännöstä täältä (Link to the GDPR page and paste all text there)

Ostamalla Wallribbon.se-sivustolla hyväksyt tietosuojakäytäntömme ja henkilötietojesi käsittelyn. Suojaamme yksityisyyttäsi emmekä kerää enempää tietoja kuin on tarpeen tilauksesi käsittelemiseksi. Emme koskaan myy tai luovuta tietojasi kolmansille osapuolille ilman laillista perustetta.

Hinnat ja maksut:

Kaikki myymälän hinnat on ilmoitettu Ruotsin kruunuina ja kaikki hinnat sisältävät 25% ALV:n. Toimituskulut ilmoitetaan erikseen.

Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin, jotka johtuvat toimittajien hintamuutoksista, hinnaston painovirheistä ja virheellisistä tiedoista johtuvista hinnan epätarkkuuksista. Pidätämme myös oikeuden hinnanmuutoksiin.

Voit suorittaa maksun SWISHissa, kortilla, laskulla tai osamaksulla Billmaten kautta.

 

Tavaroiden toimitus ja nouto:

Normaali toimitusaikamme on 2-7 työpäivää tehtaalta.

Lähetämme tilauksemme DHL:llä ja isot paketit kotiinkuljetuksella niin, että tavarat jätetään tontin rajalle. Pienemmissä lähetyksissä tilauksesi lähetetään lähimmälle huoltoedustajalle.

Voit myös noutaa tilauksesi meiltä Glimåkran tehtaalta.

Mikäli tuote palautetaan sen vuoksi, että et ole ollut tavoitettavissa antamastasi puhelinnumerosta tai et ole saanut toimitusta ajoissa, pidätämme oikeuden periä maksu. Tämä kattaa palautuksen toimituskulut ja palautushallinnon kulut. Uudesta toimitusyrityksestä voidaan myös periä lisämaksu. Tämä koskee sekä kotiinkuljetusta että toimitusta palvelun edustajille. Jos olet valinnut tilauksesi noudon tehtaalta, toimituskuluja ei lisätä.

Joskus voi esiintyä poikkeamia määritetyistä toimituspäivistä. Toimituksen viivästyessä ilmoitamme sinulle ja jatkamme tilauksen seurantaa.

Jos olet valinnut noudon tehtaalta, voit noutaa tilauksesi 7 päivän kuluttua ilmoituksen vastaanottamisesta.

Noutoaikamme ovat ma-to 13.00-15.30 (ei koske pyhäpäiviä).

Paketit noudat pääsääntöisesti henkilökohtaisesti tilausvahvistuksen avulla. Saat aina ilmoituksen, missä ja milloin tilauksesi voi noutaa, ja se lähetetään sähköpostitse.

Noutamattomista paketeista pidätämme oikeuden periä käsittelymaksun ja todellisia käsittelykuluja vastaavan maksun.

Jos olet tilannut paneelit, lähetämme ne kotiinkuljetuksella tonttisi rajalle edellyttäen, että rekka pääsee kiinteistöllesi.

Mikäli toimitusosoite muuttuu sen jälkeen, kun lähetys on lähtenyt meiltä, ​​veloitamme tästä 250 kruunun maksun.

Vastuun rajoitukset:

Emme ota vastuuta viivästyksistä/virheistä, jotka johtuvat yrityksestä riippumattomista olosuhteista (Force Majeure). Näitä olosuhteita voivat olla mm. työkiista, tulipalo, sota, hallituksen päätös, toimittajan puolelta vähennetyt tai lakanneet toimitukset. Lisäksi emme ota vastuuta mahdollisista muutoksista tuotteisiin/tuotteen ominaisuuksiin, joita kyseinen tavarantoimittaja on muuttanut, tai muista tekijöistä, joihin emme voida vaikuttaa.

Ehtojen muutos:

Pidätämme oikeuden muuttaa näitä ehtoja. Tehdyt oikaisut julkaistaan ​​sivustollamme. Muutokset tulevat voimaan, kun hyväksyt ehdot (uuden oston yhteydessä tai kun vierailet sivustolla). Suosittelemme, että pysyt ajan tasalla vierailemalla sivustolla säännöllisesti, jotta saat tiedon muutoksista.

Tietoja evästeistä:

Sähköisen tiedon lain mukaan verkkosivuilla vieraileville on tietosuojasyistä tiedotettava evästeiden käytöstä.

Evästeen tietoja voidaan käyttää käyttäjän selailun seuraamiseen. Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka vierailemasi verkkosivusto pyytää tallentamaan tietokoneellesi mahdollistaakseen pääsyn erilaisiin toimintoihin. Voit asettaa selaimesi estämään evästeet automaattisesti. Lisätietoja tästä löytyy Ruotsin Posti- ja televiraston verkkosivuilta.

 

Laillinen nimi:

Glimåkra of Sweden AB
BOX 125
Vävstolsgatan 1
28947 Glimåkra
Ruotsi

556120-7837

 

Shopping Cart
Vieritä ylös